مونتلا: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم؛ من بسیار واقع گرا هستم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - وینچنتزو مونتلا پس از پیروزی در مقابل پاکوس فریرا در لیگ اروپا اذعان کرد که تیمش بازی خوبی به نمایش گذاشته است.

ویولا موفق شد در ورزشگاه آرتمیو فرانکی با نتیجه 3-0 و با گل های گونزالو رودریگز، رایدر ماتوس و جوزپه روسی از سد مهمان پرتغالی خود عبور نماید.

مونتلا در مصاحبه با Mediaset در پاسخ به سوالی که آیا این دیدار سخت تر از حد انتظار بود، گفت: "در اروپا بازی ساده ای وجود ندارد. قبل از  گلزنی ما اشتباهاتی داشتیم، در حالی که پس از فرو ریختن دروازه حریف و رهایی از بن بست، بسیار خوب بازی کردیم. حتی در نیمه اول ما به پاکوس فضاهای زیادی دادیم."

به نظر می رسید که بورخا والرو در طول بازی در حال استراحت است، اما مونتلا می گوید یک دلیل برای این تصمیم داشت: "من فکر می کنم او آنقدر هوشمند است که می داند چگونه در طول یک بازی استراحت کند. جلسات آموزشی او همچون یک مسابقه هستند، زیرا او می داند چگونه برای حضور بهتر در زمین مسابقه، تمرین کند."

"ماتوس یک مهاجم غیر عادی است. او نیز می تواند به طور مرتب بازی کند. او هنوز نیاز به رشد دارد، به نظر می رسد او کمی تنبل است. او باید آرام باقی بماند، زیرا از پتانسیل بزرگی برخوردار است و این اعتماد مربی و باشگاه بود که تصمیم گرفته شد یک فصل دیگر در کنار ما باقی بماند."

فیورنتینا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا است که قرار است فینال این مسابقات در استادیوم یوونتوس برگزار شود. مونتلا گفت: "من هر گامی را در زمان بر می دارم. من نمی خواهم در رویا غرق شوم. من یک شخص بسیار واقع گرا هستم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 2038
بازدید کل : 30365
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1